ВЗЯТТЯ ГРОМАДЯН НА КВАРТИРНИЙ ОБЛІК ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ З ОБЛІКУ

Результат надання послуги: постановка на квартирний облік/ зняття з квартирного обліку

Суб’єкт надання послуги: загальний відділ апарату виконавчого комітету Васильківської міської ради

Посилання на законодавчі акти державного рівня:

Закон України  «Про захист персональних даних»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Житловий кодекс Української РСР

Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470

Постанова виконавчого комітету обласної ради народних депутатів і президії обласної ради професійних спілок від 06.07.1991 №112

Умови постановки на квартирний облік:

  • реєстрація місця проживання у м.Васильків
  • забезпеченість житловою площею нижче визначеного рівня: до семи (7)кв.м. на одну особу

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • для взяття на квартирний облік
  • Заява
  • Довідка про місце реєстрації та проживання, склад сім’ї (форми № 3)
  • Довідка з відділу містобудування та архітектури Васильківської міської ради
  • Акт обстеження житлово-побутових умов
  • Копії:
  • ордера на займане житло
  • свідоцтва про право власності
  • Копія технічного паспорту на займане житлове приміщення
  • Копія паспортів гр. України всіх дорослих членів родини, які зараховуються на квартирний облік
  • Копія ідентифікаційних кодів всіх членів родини
  • Копія свідоцтва про шлюб або розлучення
  • Копія свідоцтва про народження неповнолітніх дітей
  • Довідки з місця роботи або навчання
  • Довідка про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи
  • Довідка з БТІ (про наявність/відсутність приватної власності)
  • При наявності пільг подаються наступні документи:
  • оригінал медичного висновку
  • копія довідки медико-соціальної експертної комісії
  • для ветеранів у сфері матеріального виробництва – копія трудової книжки
  • довідка з управління праці та соціального захисту населення про отримання допомоги на дитину та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про реєстрацію народження згідно з ч.1 ст.135 Сімейного кодексу України для отримання допомоги для одиноких матерів
  • копія службового посвідчення, довідка з роботи працівника МВС, МНС та прокуратури
  • довідка з управління освіти та копію трудової книжки для науково-педагогічних працівників, які працюють у школах
  • копія посвідчення та довідка з управління праці та соціального захисту населення для потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС 1 та 2 групи.
  • посвідчення та довідка військомату, копія посвідчення для інвалідів війни та довідка медико-соціальної експертної комісії, копія посвідчення учасника бойових дій на території інших країн.
  • для зняття з квартирного обліку
  • заява на ім’я міського голови погоджена всіма повнолітніми членами сім’ї, які входять до складу облікової справи
  • копія паспортів гр. України

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: подання документів особисто замовником

Вартість послуги: Безоплатно

Термін надання адміністративної послуги: 30 календарних днів

Можливі способи отримання відповіді (результату):

Особисто замовником

Інформаційна картка

Заява завантажити

Закупівлі