ВЗЯТТЯ ГРОМАДЯН НА КВАРТИРНИЙ ОБЛІК ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ ТА ЗНЯТТЯ З ОБЛІКУ
Результат надання послуги: постановка на квартирний облік/ зняття з квартирного обліку
Суб’єкт надання послуги: загальний відділ апарату виконавчого комітету Васильківської міської ради
Посилання на законодавчі акти державного рівня:
Закон України «Про захист персональних даних»
Закон України «Про адміністративні послуги»
Житловий кодекс Української РСР
Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень в Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470
Постанова виконавчого комітету обласної ради народних депутатів і президії обласної ради професійних спілок від 06.07.1991 №112
Умови постановки на квартирний облік:
- реєстрація місця проживання у м.Васильків
- забезпеченість житловою площею нижче визначеного рівня: до семи (7)кв.м. на одну особу
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:
- для взяття на квартирний облік
- Заява
- Довідка про місце реєстрації та проживання, склад сім’ї (форми № 3)
- Довідка з відділу містобудування та архітектури Васильківської міської ради
- Акт обстеження житлово-побутових умов
- Копії:
- ордера на займане житло
- свідоцтва про право власності
- Копія технічного паспорту на займане житлове приміщення
- Копія паспортів гр. України всіх дорослих членів родини, які зараховуються на квартирний облік
- Копія ідентифікаційних кодів всіх членів родини
- Копія свідоцтва про шлюб або розлучення
- Копія свідоцтва про народження неповнолітніх дітей
- Довідки з місця роботи або навчання
- Довідка про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи
- Довідка з БТІ (про наявність/відсутність приватної власності)
- При наявності пільг подаються наступні документи:
- оригінал медичного висновку
- копія довідки медико-соціальної експертної комісії
- для ветеранів у сфері матеріального виробництва – копія трудової книжки
- довідка з управління праці та соціального захисту населення про отримання допомоги на дитину та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про реєстрацію народження згідно з ч.1 ст.135 Сімейного кодексу України для отримання допомоги для одиноких матерів
- копія службового посвідчення, довідка з роботи працівника МВС, МНС та прокуратури
- довідка з управління освіти та копію трудової книжки для науково-педагогічних працівників, які працюють у школах
- копія посвідчення та довідка з управління праці та соціального захисту населення для потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС 1 та 2 групи.
- посвідчення та довідка військомату, копія посвідчення для інвалідів війни та довідка медико-соціальної експертної комісії, копія посвідчення учасника бойових дій на території інших країн.
- для зняття з квартирного обліку
- заява на ім’я міського голови погоджена всіма повнолітніми членами сім’ї, які входять до складу облікової справи
- копія паспортів гр. України
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги: подання документів особисто замовником
Вартість послуги: Безоплатно
Термін надання адміністративної послуги: 30 календарних днів
Можливі способи отримання відповіді (результату):
Особисто замовником