Управління Центр надання адміністративних послуг

Управління “Центр надання адміністративних послуг Васильківської міської ради” є структурним підрозділом Васильківської міської ради та утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг у м. Василькові.

Контактна інформація: 08601, м. Васильків, вул. Покровська, 5; тел. (04571) 2 22 62; e-mail: cnap_vasilkiv@ukr.net 


в.о. начальника управління – Баєва Людмила Петрівна

заступник начальника – Денисенко Олена Миколаївна

Відділ загального адміністрування

в.о. начальника відділу – Хорошун Людмила Василівна

Відділ державної реєстрації

в.о. начальника відділу – Салата Сергій Іванович

Відділ з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб

 та ведення реєстру громади

начальник відділу – Баєва Людмила Петрівна

Відділ адміністрування соціальних послуг

начальник відділу – Кравченко Людмила Олександрівна

Сектор адміністрування послуг з реєстрації транспортних засобів
та видачі посвідчення водія

завідувач –

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН*
(*лише на період дії режиму воєнного стану)

ПОНЕДІЛОК – 9:00 – 17:00

ВІВТОРОК – 9:00 – 17:00

СЕРЕДА- 9:00 – 17:00

ЧЕТВЕР- 9:00 – 17:00

П’ЯТНИЦЯ  – 9:00 – 15:45


Надання адміністративних послуг відділом із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Васильківської міської ради базується на принципах:

  1. верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
  2. стабільності;
  3. рівності перед законом;
  4. відкритості та прозорості;
  5. оперативності та своєчасності;
  6. доступності інформації про надання адміністративних послуг;
  7. захищеності персональних даних;
  8. раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
  9. неупередженості та справедливості;
  10. доступності та зручності для суб’єктів звернень.

Основними завданнями відділу є:

  1. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
  4. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається рішенням Васильківської міської ради.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається рішенням Васильківської міської ради та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.


Інформація для нотаріусів

РЕЄСТРАЦІЙНІ СПРАВИ, ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОГО МАЙНА, ЯКЕ РОЗТАШОВАНЕ НА ТЕРИТОРІЇ МІСТА ВАСИЛЬКОВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

08601, вул. Соборна, 56 м.Васильків, Київська обл..

Виконавчий комітет Васильківської міської ради

Київської області


Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Васильківської міської ради за 2017 рік переглянути

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Васильківської міської ради за 2018 рік переглянути

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Васильківської міської ради за 2019 рік переглянути

Закупівлі