ГУ ДПС у Київській області інформує

Written on . Posted in Податкова

До загального фонду Держбюджету надійшло 8,8 млрд грн акцизного податку

У червні 2023 року до загального фонду Державного бюджету України надійшло акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) у сумі 8,8 млрд гривень. Це становить 106,4 відс. показника доходів, доведеного Міністерством фінансів України (додатково надійшло 0,53 млрд грн), та на 0,2 млрд грн або на 3 відс. перевищує надходження червня минулого року.

Виконання показників доходів досягнуто за рахунок додаткових надходжень по вироблених в Україні:

тютюнових виробах – на 1,14 млрд грн, або 127,6 відс. від доведеного завдання (4,1 млрд грн);

лікеро-горілчаній продукції – на 0,33 млрд грн, або 195,2 відс. від доведеного показника доходів (0,35 млрд грн);

виноробній продукції (без додавання спирту) – на 0,06 млрд грн, або 158,6 відс. від доведеного показника доходів (0,1 млрд грн) та в 2,6 раза більше рівня минулого року (0,06 млрд гривень).

Крім того, за рахунок запровадження наприкінці минулого року оподаткування акцизним податком пального за ставкою 100 євро/1000л замість нульової ставки, а також відновлення роботи окремих виробників пального, у червні 2023 року продовжує зберігатися позитивна динаміка надходжень акцизного податку з пального до спеціального фонду Державного бюджету України. Так, надходження у червні склали 1,3 млрд грн, з яких додаткові надходження до показника доходів – 1,2 млрд гривень.

Також повідомляємо, що за рахунок впровадження норми Закону щодо перенесення на виробників та імпортерів тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, обов’язку сплати 5-відс. акцизного податку з роздрібного продажу тютюнових виробів, суттєво збільшились доходи місцевих бюджетів з цього податку. Так, за період січень – травень 2023 року середньомісячна сума задекларованого 5-відс. акцизного податку виробниками та імпортерами становить 605,8 млн грн, що у 2 рази більше середньомісячних показників січня – травня 2022 року (304,3 млн гривень).

ГУ ДПС у Київській області

Декларування доходів 2023: сплатити ПДФО та військовий збір необхідно до 01.08.2023 року

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що фізичні особи – громадяни та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, зобов’язані до 01 серпня 2023 року сплатити суму податку на доходи фізичних осіб і військового збору, зазначену в поданій податковій декларації про майновий стан і доходи за звітний (податковий) 2022 рік.

Платники податку – фізичні особи, які зобов’язані подати податкову декларацію, сплачують податкові зобов’язання за кодами бюджетної класифікації:  

«11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»; 

«11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування». Актуальна інформація про реквізити банківських рахунків для сплати податків, зборів та платежів, відкритих Державною казначейською службою України, розміщується та оновлюється на офіційному вебпорталі ДПС. 

Платники податків Київщини з реквізитами рахунків можуть ознайомитись за посиланням: Головна/Рахунки для сплати платежів https://kyivobl.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Щодо перепрограмування РРО у зв’язку зі скасуванням ставки ПДВ 7% на операції з постачання пального та інших нафтопродуктів

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що суб’єкти господарювання повинні здійснити перепрограмування реєстраторів розрахункових операцій та змінити ставку ПДВ з 7% на 20% для виконання вимог чинного законодавства, відображення встановлених зобов’язань із сплати податків і зборів та видачі споживачам відповідних розрахункових документів.

У суб’єктів господарювання, зареєстрованих  як платники ПДВ, фіскальний чек одним із обов’язкових реквізитів має містити відображення окремим рядком літерне позначення ставки ПДВ, розмір ставки ПДВ у відсотках, загальну суму ПДВ за всіма зазначеними у чеку товарами/послугами, на початку рядка друкуються великі літери «ПДВ» (рядок 21 фіскального чеку).

Нагадуємо, що знижена ставка 7 % ПДВ на вищезазначені операції з пальним скасована з 01 липня 2023 року, відтак, такі операції оподатковуються за основною ставкою ПДВ, яка становить 20 %.

Довідково: абзацом першим п. 82 підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України,  з урахуванням внесених змін, тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану на території України, але не довше ніж до 01 липня 2023 року, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів, скрапленого газу, біодизелю, палива моторного альтернативного, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними п. 41 підрозд. 5 розд. XX «Перехідні положення», яким встановлено ставки акцизного податку на такі товари, а також нафти або нафтопродуктів сирих, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2709 00 10 00 та 2709 00 90 00, оподатковувалися ПДВ за ставкою у розмірі 7 %.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Коли фізичні особи – власники, орендарі, користувачі сільськогосподарських угідь мають сплатити МПЗ за 2022 рік

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що для платників податку – власників, орендарів, користувачів земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, не переданих ними в оренду, емфітевзис або інше користування на підставі договорів, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, загальне мінімальне податкове зобов’язання визначає контролюючий орган за податковою адресою таких осіб.

У разі передачі земельних ділянок в оренду, емфітевзис або інше користування на підставі договорів, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, їх розмір враховується при визначенні загального мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ) орендарів, користувачів таких земельних ділянок.

МПЗ обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру та/або на підставі оригіналів чи належним чином засвідчених копій відповідних документів платника податків, зокрема документів, що підтверджують право власності/користування.

Контролюючий орган надсилає платнику податку податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) з детальним розрахунком суми податку про сплату річного податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб, на суму позитивного значення різниці між МПЗ та сумою сплачених протягом податкового року податків, зборів, платежів, пов’язаних з виробництвом та реалізацією власної сільськогосподарської продукції та/або з власністю та/або користуванням (орендою, суборендою, емфітевзисом, постійним користуванням) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь, Позитивне значення різниці між сумою загального МПЗ та загальною сумою сплачених податків, зборів, платежів є частиною зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО).

Сума ПДФО у частині позитивного значення різниці між сумою загального МПЗ та загальною сумою сплачених податків, зборів, платежів розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги площі кожної із земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, та сплачується до місцевих бюджетів за місцезнаходженням таких земельних ділянок.

До загальної суми сплачених протягом податкового (звітного) року податків, зборів, платежів платника податку включаються:

– ПДФО та військовий збір з доходів від продажу власної сільськогосподарської продукції;

– земельний податок за земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь.

У разі згоди платника з визначеним контролюючим органом загальним МПЗ та/або розрахованою сумою річного податкового зобов’язання з ПДФО, такий платник зобов’язаний сплатити зазначену у відповідному ППР суму податку протягом 60 днів з дня отримання ППР.

У разі незгоди платника з визначеним контролюючим органом загальним МПЗ та/або розрахованою у відповідному ППР сумою річного податкового зобов’язання з ПДФО, такий платник податку має право протягом 30 днів з дня вручення ППР звернутися до контролюючого органу для проведення звірки даних, використаних для розрахунку суми ПДФО, з наданням підтвердних документів, зокрема щодо:

-земельних ділянок, що знаходяться у його власності та/або постійному користуванні, або в оренді (суборенді, емфітевзисі), їх нормативної грошової оцінки та площі;

-суми доходу, отриманого від реалізації власної сільськогосподарської продукції;

-суми сплачених податків, зборів, платежів.

У разі подання платником до контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельні ділянки або договорів про передачу в оренду, емфітевзис або інше користування земельних ділянок, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, відомості про які відсутні у базах даних інформаційних систем ДПС, обчислення МПЗ здійснюється на підставі поданих платником податку відомостей до отримання контролюючим органом інформації від відповідних органів про власність/користування або перехід права власності/користування на такі земельні ділянки.

Якщо за результатами звірки виявлено розбіжності між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником на підставі оригіналів відповідних документів, контролюючий орган протягом 10 днів, наступних за днем завершення звірки, зобов’язаний скасувати (відкликати) таке ППР та у разі потреби надіслати (вручити) платнику податку нове ППР разом з детальним розрахунком суми податку, складене з урахуванням результатів проведеної звірки.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Ліцензія на право зберігання пального, що споживається для заправлення електрогенераторної установки

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до ст. 15 Закону України від 19.12.1995  №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

При цьому ст. 18 Закону № 481 встановлено, що на період дії воєнного стану та протягом 30 днів з дня його припинення або скасування:

– суб’єкт господарювання має право зберігати пальне, яке споживається для заправлення електрогенераторної установки в обсязі до 2000 літрів на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенераторною установкою, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензії на право зберігання пального, результатів надання інших адміністративних послуг);

– зберігання пального, яке споживається для заправлення електрогенераторної установки в обсязі понад 2000 літрів на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенераторною установкою, здійснюється суб’єктом господарювання на підставі безоплатного подання до територіальних органів ДПС декларації про провадження господарської діяльності із зберігання пального.

Право на зберігання пального, яке споживається для заправлення електрогенераторної установки в обсязі понад 2000 літрів на кожному об’єкті, забезпеченому електрогенераторною установкою, набувається з моменту подання декларації до територіальних органів ДПС.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

ЮО Повідомлення про набуття участі у КІК, якщо набуття частки відбулося до 31.12.2021, не надсилає

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що згідно з п.п. 39 прим. 2.5.5 п. 39 прим. 2.5 ст. 39 прим. 2 ПКУ, зокрема, юридична особа – резидент України зобов’язана повідомляти контролюючий орган про:

– кожне безпосереднє або опосередковане набуття частки в іноземній юридичній особі або початок здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою, що призводить до визнання такої юридичної особи контролюючою особою відповідно до вимог ст. 39 прим. 2 ПКУ;

– заснування, створення або набуття майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи;

– кожне відчуження частки в іноземній юридичній особі або припинення здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою, що призводить до втрати визнання такої юридичної особи контролюючою особою відповідно до вимог ст. 39 прим. 2 ПКУ;

– ліквідацію або відчуження майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи.

Повідомлення надсилається до контролюючого органу протягом 60 днів з дня такого набуття (початку здійснення фактичного контролю) або відчуження (припинення фактичного контролю). Форма і порядок надсилання такого повідомлення встановлюються Міністерством фінансів України.

Форма та порядок надсилання до контролюючого органу Повідомлення про набуття (початок здійснення фактичного контролю) або відчуження частки (припинення фактичного контролю) резидентом в іноземній юридичній особі або майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2021 № 512 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2021 за №1525/37147 (далі Повідомлення).

Якщо набуття частки в контрольованій іноземній компанії відбулося до 31.12.2021 то підстав для подання Повідомлення не виникає, оскільки Повідомлення подається до контролюючого органу, зокрема, юридичними особами – резидентами України по факту такого набуття, що відбулось починаючи з 01.01.2022 року.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Операції з реалізації СГ роздрібної торгівлі пива безалкогольного акцизним податком не оподатковуються

Головне управління ДПС у Київській області  повідомляє, що відповідно до п.п. 14.1.144 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, пиво – це насичений діоксидом вуглецю пінистий напій, отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, який зазначений у товарній позиції 2203 згідно з УКТ ЗЕД.

Під безалкогольним пивом розуміють насичений діоксидом вуглецю пінистий напій, одержаний під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами з об’ємною часткою спирту не більш як 0,5 %, отриманий шляхом діалізу або переривання головного бродіння, або виготовлення пивного сусла зі зниженою часткою сухих речовин у початковому суслі, що відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2202 – ст. 1 Закону України від 19.12.1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями.

Ставки акцизного податку встановлено, зокрема, на пиво із солоду (солодове), що відноситься до товарної групи 2203 00 згідно УКТ ЗЕД, п.п. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 ПКУ.

На товари товарної групи 2202 згідно УКТ ЗЕД ставки акцизного податку ПКУ не встановлені та такі товари не віднесені до підакцизних.

Тому операції з реалізації СГ роздрібної торгівлі товарів, які не належать до підакцизних, зокрема пива безалкогольного, акцизним податком не оподатковуються.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Інформацію про види діяльності (КВЕД) платника податків можна переглянути на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України

Головне управління ДПС у Київській області  повідомляє, що  відповідно до п. 7 частини першої ст. 1 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 755) Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.

Відомості, що містяться в ЄДР, є відкритими та загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених Законом №755, за їх надання стягується плата (частина перша ст. 11 Закону №755).

Відповідно до абзацу другого п. 1 частини другої ст. 11 Закону №755, відомості, що містяться в ЄДР, надаються у вигляді безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг до відомостей з ЄДР, які актуальні на момент запиту, зокрема, про види діяльності.

Розпорядником ЄДР є Міністерство юстиції України, на офіційному вебсайті якого за адресою (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) здійснюється безкоштовний пошук відомостей у ЄДР (по фізичній особі – підприємцю, юридичній особі, відокремленому підрозділу юридичної особи) та перегляд інформації про види діяльності (КВЕД) платника податків.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Щодо права на ПСП у фізичної особи, яка працює неповний робочий день

Головне управління ДПС у Київській області  повідомляє, що відповідно до п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України платник податку на доходи фізичних осіб має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

У 2023 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить 3760,00 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 2684,00 грн. х 1,4), у 2022 році – 3470,00 грн. (2481,00 грн. х 1,4), у 2021 році – 3180,00 грн. (2270,00 грн. х 1,4).

Фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу за умови, якщо розмір її заробітної плати не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

З моменту взяття на облік у контролюючому органі платник вважається таким, що перебуває на загальній системі оподаткування, якщо ним не обрано інший спосіб оподаткування

Головне управління ДПС у Київській області  повідомляє, що  за визначенням статті 42 Господарського кодексу України від 16..01.2003 №436-IV,  підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Згідно з п. 1.3 розд. І Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають усі платники податків.

Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі юридичних осіб – нерезидентів, які відкривають рахунки у банках України, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов’язку щодо сплати того чи іншого податку та збору.

При цьому взяття на облік платників податків контролюючими органами здійснюється за принципом організаційної єдності реєстраційних процедур, які проводяться державними реєстраторами, та процедур узяття на облік платників податків, що забезпечуються контролюючими органами. Обмін відомостями (запитами) про здійснення дій з державної реєстрації та взяття на облік/зняття з обліку юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців здійснюється у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та інформаційними системами Центрального контролюючого органу – п. 3.1 розд. ІІІ Порядку № 1588.

З моменту взяття на облік згідно з Порядком №1588 платник податків вважається таким, що перебуває на загальній системі оподаткування, якщо ним не обрано інший спосіб оподаткування відповідно до законодавства -п. 3.10 розд. ІІІ Порядку № 1588.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Терміни подання звітності та сплати податкового зобов’язання, зазначеного у поданій податковій декларації

Головне управління ДПС у Київській області  нагадує, що відповідно до п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
– календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) – протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

– календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

– календарному року, крім випадку, передбаченого, зокрема, п.п. 49.18.4 п. 49.18 ст. 49 ПКУ – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

– календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб – до 01 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розд. IV ПКУ;

– календарному року для платників податку на прибуток (у тому числі платників частини чистого прибутку (доходу)), для податкової декларації (у тому числі розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку), яка розраховується наростаючим підсумком за рік, – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

– календарному року для платників дивідендів на державну частку (у тому числі господарських товариств, корпоративні права яких частково належать державі, та господарських товариств, 50 % і більше акцій (часток, паїв) яких належать господарським товариствам, частка держави в яких становить 100 %, які не прийняли рішення про нарахування дивідендів до 01 травня року, що настає за звітним) для розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку – до 01 липня року, що настає за звітним;

– якщо платник податків ліквідується чи реорганізується (у тому числі до закінчення податкового (звітного) періоду), декларація з рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів може подаватися за податковий (звітний) період, на який припадає дата ліквідації чи реорганізації, до закінчення такого звітного періоду.

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний день, що настає за вихідним або святковим днем.

Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ.

Якщо граничний строк сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов’язання вважається операційний день, що настає за вихідним або святковим днем.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Trackback from your site.

Leave a comment

Закупівлі