ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
Виконавчий комітет Васильківської міської ради проводить конкурс на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради:
- державний реєстратор відділу реєстрації виконавчого комітету Васильківської міської ради (додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та оплати праці надається відділом кадрової роботи).
Вимоги до претенденів:
- громадянство України;
- досконале володіння державною мовою;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра (для державного реєстратора, який виконує роботу в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, обов’язковою є вища освіта за спеціальністю правознавство);
- відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України;
- знання законів України, нормативно-правових актів, діловодства;
- вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
Термін прийняття документів складає 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Для участі в конкурсі кандидати подають до відділу кадрової роботи наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма картки затверджена Наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 № 156);
- копію паспорту громадянина України;
- копію трудової книжки (за наявності);
- дві фотокартки розміром 4Х6 см;
- копію ідентифікаційного коду;
- копію документів про освіту з додатками;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- копію медичної довідки про стан здоров’я, за формою затвердженою Міністерством охорони здоров’я;
- повідомлення про подачу електронної декларації кандидата на посаду уповноваженої особи на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у порядку визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Звертатися просимо за адресою: 08601, м. Васильків, вул. Соборна,56, каб. 7, телефон 2-22-60.
Trackback from your site.