ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
Виконавчий комітет Васильківської міської ради проводить конкурс на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради:
- Адміністратор відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Васильківської міської ради (додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та оплати праці надається відділом кадрової роботи).
- Адміністратор відділу із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Васильківської міської ради (додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та оплати праці надається відділом кадрової роботи).
Вимоги до претендентів:
- громадянин України;
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за відповідним напрямком професійного спрямування, стажем роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;
- вільне володіння державною мовою;
- знання Конституції України, закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, “Про адміністративні послуги”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють порядок здійснення дозвільно-погоджувальних процедур та різні види адміністративних послуг, Регламент роботи ЦНАПу та посадову інструкцію;
- вміння працювати на комп’ютері та мати навички роботи у відповідних програмних продуктах з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.
Термін прийняття документів складає 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Для участі в конкурсі кандидати подають до відділу кадрової роботи наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма картки затверджена Наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 № 156);
- копію паспорту громадянина України;
- копію трудової книжки (за наявності);
- дві фотокартки розміром 4Х6 см;
- копію ідентифікаційного коду;
- копію документів про освіту з додатками;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- копію медичної довідки про стан здоров’я, за формою затвердженою Міністерством охорони здоров’я;
- повідомлення про подачу електронної декларації кандидата на посаду уповноваженої особи на виконання функцій держави або місцевого самоврядування у порядку визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Звертатися просимо за адресою: 08601, м. Васильків, вул. Соборна,56, каб. 7, телефон 2-22-60.
Trackback from your site.