РУБРИКА «ЗВІТУЄМОСЯ ЩОТИЖНЯ!» 

Written on . Posted in Без категорії

За дорученням міського голови на офіційному сайті Васильківської міської ради буде висвічуватися робота апарату ради, виконавчого комітету та його структурних підрозділів та інших виконавчих органів ради, яка була зроблена ними за тиждень.

На цьому тижні (10-14.02) звітується про свою роботу  виконавчий комітет Васильківської міської ради.

Організація роботи виконавчого  здійснюється  у відповідності до  Конституції  України, Законів  України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Європейської Хартії місцевого самоврядування, Регламенту роботи апарату виконавчого комітету Васильківської міської ради (нова  редакція) затвердженого рішенням виконавчого комітету Васильківської міської ради від 25.09.2018  № 345 (далі Регламент) та іншими нормативно-правовими актами та спрямована  на виконання власних повноважень,  реалізацію  державних, регіональних та місцевих  програм, здійснення делегованих  повноважень.

У виконавчому  комітеті  працює 24 працівника, до його складу входить загальний відділ, відділ кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування, відділ бухгалтерського обліку,  інформаційно – аналітичний відділ, відділ ведення Державного реєстру виборців, сектор з питань оборонної та мобілізаційної роботи, патронатна служба, служба господарського забезпечення.

Крім того, при виконавчому комітеті створено окремі  структурні підрозділи в яких працює 13 працівників, а саме:  центр надання адміністративних послуг, відділ з питань реєстрації місця проживання, відділ охорони здоров’я.

За тиждень відбулося 2 позачергових засідання виконавчого комітету на яких було прийнято 7 рішень. Проекти рішень виконавчого комітету були своєчасно подані розробниками та опрацьовані загальним відділом виконавчого комітету. Прийняті рішення оприлюднюються на офіційному сайті міської ради, де можна з ними ознайомитися.

Міським головою було прийнято 23 розпорядження з різних напрямків роботи.

Проведеним  моніторингом  виконання планових завдань за тиждень  на  розгляд сесії міської ради винесено 4 проекти рішень.  Опрацьовано понад 200  вхідних документів.

Забезпечено   контроль за виконанням   5 законів; 1 указу Президента України;   3 розпоряджень та доручень  голови Київської обласної державної адміністрації; 2  рішень Васильківської міської ради;  10 рішень виконавчого комітету Васильківської міської ради;  7  розпоряджень Васильківського міського голови .

Згідно плану роботи,  надана методична та практична допомога виконавчим органам Васильківської міської ради та комунальним підприємствам. Практична та методична допомога надавалася з метою поліпшення якості  та організації їх роботи, проведено  4 наради, надано методичну допомогу 3 виконавчим органам.

Вивчено 7 питань в оперативному порядку, в тому числі ,  про роботу  з питань звернень громадян;  отримання запитів на публічну інформацію; про запровадження системи електронного документообігу у виконавчих органах ради.

За участю Васильківського міського голови за тиждень організовано та проведено 10 нарад. Заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету  проведено 4 наради з структурними підрозділами, відповідно до  розподілу обов’язків. Під час проведення нарад приймалися управлінські рішення та надавалися письмові доручення.

Триває проведення щорічної оцінки працівників виконавчого комітету та ії виконавчих органів, за тиждень проведено 15 співбесід з працівниками виконкому керівним складом.

Забезпечено розробку 3 нормативно – правових актів, які передані на затвердження виконавчого комітету (Порядку надання одноразової матеріальної допомоги  громадянам міста, які опинилися у складних життєвих обставинах , Положення про  робочу групу по розгляду заяв про надання матеріальної допомоги , Про внесення змін   до додатку 2   рішення виконавчого комітету  від 31.10.2018 № 392 (щодо зміни витрат за копіювання документів).

Проведено підготовчу роботу для проведення навчання  з працівниками виконавчих органів щодо   щорічних декларацій, організації роботи документообігу та оформлення документів, яке відбудеться 17.02.2020.

Проведено  5 засідань постійних комісій виконавчого комітету .

Одним із пріоритетних напрямків діяльності міського голови та виконавчих органів  міської ради є робота зі зверненнями громадян.

За тиждень надійшло 8  звернень громадян , в тому числі з «гарячої» Урядової лінії –  3,  які були розглянуті в установлений законом  строк.

Васильківським міським головою   проведено  1 прийом громадян , де розглянуто  5 звернень.

Петицій не зареєстровано. Розглянуто  6  запитів  на публічну інформацію.

Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Васильківської міської ради за цей тиждень  зареєстровано та опрацьовано понад  192 заяв на отримання адміністративних послуг .

Trackback from your site.

Leave a comment

Закупівлі