ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ІНФОРМУЄ

Written on . Posted in Пенсійний фонд

З метою вивчення оцінки населенням рівня обслуговування громадян в управлінні постійно проводиться дослідження якості та оперативності обслуговування відвідувачів. Анкетування є одним із підходів до вивчення якості роботи установ з точки зору користувачів їхніх послуг, з метою виявлення недоліків і розробки плану дій по їх усуненню.

В ході проведення аудиту діяльності Васильківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області заступником начальника управління  внутрішнього аудиту та фінансового контролю – начальником відділу фінансового  аудиту головного управління Пенсійного фонду України  у Київській області Іриною Шинкарьовою проведено анкетування відвідувачів відділу обслуговування  громадян    управління. Анкетуванням охоплено 10 осіб

Відвідувачі високо оцінили роботу управління та якість обслуговування. Скарги та нарікання відсутні.

Trackback from your site.

Leave a comment

Закупівлі