В пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» упереджено спробу переміщення незадекларованої партії брендового одягу та взуття
Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» у співпраці з СБ України попереджено чергову спробу ввезення на митну територію України одягу, взуття та аксесуарів відомих іноземних брендів.
Громадянка України, яка прилетіла до України з Франції м. Париж формою проходження митного контролю обрала канал, позначений символами зеленого кольору – «зелений коридор».
Під час проведення митного контролю багажу громадянки на каналі «зелений коридор» у валізах пасажирки було виявлено: взуття спортивне шкіряне ТМ «Louis Vuitton» та ТМ «Chanel» – 8 пар, взуття спортивне ТМ «Sandro»- 1 пара., взуття жіноче шкіряне, типу босоніжки ТМ «Chanel», «Valentino» та «Agvazzura» – 4 пари, взуття жіноче типу мокасини з текстильним верхом ТМ «Chanel» – 1 пара, взуття чоловіче ТМ «Prada» – 1 пара, взуття жіноче, типу черевики, ТМ «Gucci» – 1 пара, взуття жіноче літнє ТМ «Louis Vuitton» – 1 пара, сумки жіночі шкіряні ТМ «Chloe» та «Pinko» – 3 штуки, білизна жіноча ТМ «Provocateur» – 2 пари. Загальна вартість товарів становить 11570 євро, що у еквіваленті у гривнях складає 378 тисяч гривень.
Громадянка та її багаж слідувала через пункт пропуску «Бориспіль-аеропорт» трансфером до м. Харків. Відповідно до технології «INT-DOM» пасажири, які прямують трансфером, всі необхідні формальності проходять у пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт», а отримують свій багаж у кінцевому пункті призначення. На момент проходження митного контролю належним чином оформленої декларації пасажирка не мала, до перетину нею «білої лінії» до інспекторів митниці не зверталась. У відношенні громадянки України складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 митного кодексу України.
ГУ ДФС у Київській області
Київська митниця ДФС: з початку року до бюджету перераховано більше 8 млрд. грн. митних податків
За два місяці 2018 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 8,1 млрд. грн.
У порівнянні з відповідним періодом 2017 року забезпечено зростання надходжень митних податків на 1,9 млрд. грн. (+30,7%).
Середньоденні надходження митних платежів зросли в порівнянні з відповідним періодом 2017 року на 27,4% (з 158,5 млн. грн. у 2017 році до 202 млн. грн. у 2018 році).
Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (38%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:
- «засоби захисту рослин» – сплачено митних податків на загальну суму 1 млрд. 155,0 млн. грн. (питома вага сплачених податків 14,3%);
- «автомобілі легкові»– 1 млрд. 131,5 млн. грн. (14%);
- «лікарські засоби» – 287,6 млн. грн. (3,6%);
- «телефонні апарати» – 252,6 млн. грн. (3,1%);
- «насіння соняшнику» – 240,0 млн. грн. (3%).
ГУ ДФС у Київській області
На Київщині надходження зі сплати ЄСВ збільшилися на 37%
За січень-лютий 2018 року надходження зі сплати єдиного соціального внеску від платників Київщини склали 1,2 млрд. грн. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Зокрема, він підкреслив, що ця сума на 37% перевищує показник аналогічного періоду минулого року, що в грошовому еквіваленті дорівнює 323 млн. грн.
«Своєчасна та повна сплата єдиного внеску – це гарантія реалізації права громадян на соціальний захист у випадку безробіття, нещасних випадків, а також пенсійне забезпечення та інші належні виплати», – зазначив Олексій Анатолійович.
Разом з цим, керівник фіскальної служби Київської області акцентував увагу на зміні максимальної величини бази нарахування єдиного соціального внеску. З 1 січня 2018 року вона становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати і дорівнює 55 845грн. Відповідно, максимальна місячна сума ЄСВ у 2018 році складає 12 285,9 грн.
Згідно із Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік», розмір мінімальної заробітної плати з 1січня 2018 року складає 3 723 грн., а отже мінімальний страховий внесок у 2018 році становить 819,06 грн. (3723,0 х 22%), тобто, його розмір на 115,06грн. більший, ніж у 2017 році (3200,0 х 22%).
Фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування (у тому числі ФОП – платники єдиного податку І-ї групи), у 2018 році сплачуватимуть ЄСВ у сумі 819,06 грн. за місяць – це мінімальний місячний розмір єдиного внеску. Крім цього, змінено терміни сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями та самозайнятими особами: щокварталу по строку 19 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Алгоритм розрахунку податкової знижки на витрати по переобладнанню транспортного засобу на біопаливо
Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що згідно із п.п. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.
Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ – це визначено п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ
Порядок застосування податкової знижки передбачений ст.166 Кодексу.
Підпунктом 166.4.2 п. 166.4 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.
Відповідно до п. 164.6 ст. 164 ПКУ під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності.
Розрахунок нарахування податкової знижки в зв’язку з переобладнанням транспортного засобу здійснюється наступним чином:
– визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої (виплаченої) заробітної плати на суму єдиного соціального внеску та податкової соціальної пільги з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Розділу ІV Кодексу. При цьому інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих податкових соціальних пільг, утриманого єдиного соціального внеску та податку на доходи фізичних осіб фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця;
– на підставі підтверджувальних документів визначається сума витрат, яку дозволяється включити до податкової знижки;
– розраховується сума податку на доходи фізичних осіб на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку шляхом різниці між базою оподаткування та понесеними платником податку витратами в зв’язку з переобладнанням транспортного засобу, помноженої на ставку податку.
– здійснюється порівняння розрахункової суми податку із сумою податку, фактично утриманого із заробітної плати за рік.
Якщо сума податку, утриманого із заробітної плати перевищує розраховану суму податку, то така сума підлягає поверненню платнику податку. При цьому, відповідно до п. 179.8 ст. 179 ПКУ сума, що має бути повернута зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.
ГУ ДФС у Київській області
На Київщині від сплати за ліцензії на право оптової торгівлі підакцизними товарами надійшла сума, що майже у чотири рази більша за очікувану
У січні – лютому 2018 року від сплати за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами до бюджету надійшло
більше 2 млн. грн., що майже у чотири рази перевищує очікуваний показник. Сума надходжень від сплати за ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів складає 1,6 тисяч гривень. За ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами надійшло 5,6 млн. грн.
Водночас, суб’єктам господарювання анульовано 7 ліцензії (алкоголь –3, тютюн – 4) за порушення статті 15-3 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років. При цьому, загальна сума штрафних санкцій складає 47,6 тис. гривень.
ГУ ДФС у Київській області
Trackback from your site.