Реєструйся на веб-порталі Пенсійного фонду зараз – економ час в майбутньому

Written on . Posted in Пенсійний фонд

Сьогодення щодня приносить нам нові можливості електронних технологій. Вже майже звичкою є придбати улюблені товари в інтернет-магазині, сплатити комуналку через інтернет-банкінг, почерпнути останні новини з інтернет-сторінок або в соцмережах. Пенсійний фонд України також іде в крок із сучасністю.

Веб-портал електронних послуг – це інтернет-ресурс, зареєструвавшись на якому можна не лише перевірити дані щодо власних офіційних доходів, але й вчасно зреагувати на можливі помилки, допущені роботодавцем та отримати спектр додаткової інформації та послуг.

Не виходячи з дому можна відслідкувати:

  • відомості про заробітну плату – інформація надається по роках у розрізі роботодавців. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;
  • дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи;
  • дані з електронної пенсійної справи – основні дані (номер пенсійної справи/особового рахунку, дата відкриття особового рахунку, вид пенсії, орган ПФУ призначення пенсії, дата призначення), довідка по зарплаті, що врахована при призначенні/перерахунку пенсії, довідка про стаж, врахований для визначення права на пенсію, довідка про стаж, врахований для розрахунку пенсії. При цьому перша виписка з пенсійної справи стає доступною для формування протягом приблизно 3-х днів після реєстрації на Веб-порталі. Подальше оновлення виписки відбувається в першій декаді кожного наступного місяця.

Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву – запит на підготовку паперових документів:

  • виписки з системи персоніфікованого обліку;
  • виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);
  • виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).

Після опрацювання Вашого звернення Ви отримаєте відповідь, в якій буде вказано, коли і де Ви зможете отримати вже підготовлені паперові документи. Після оформлення документів Вам необхідно особисто прийти до відповідного управління Пенсійного фонду, маючи при собі документ, який підтверджує особу, та отримати замовлені паперові документи. Звертаємо Вашу увагу, що замовлення необхідно адресувати у орган ПФУ, в якому знаходиться Ваша пенсійна справа (для пенсіонерів), в якому зареєстрований страхувальник (для представників страхувальників).

Зареєструватися на веб-порталі можна шляхом подання заяви до відповідного управління Пенсійного фонду, або ж за допомогою електронного цифрового підпису (звернення до ПФУ в такому випадку не потрібне). Фахівці управління допоможуть в заповненні заяви та  роз’яснять подальший алгоритм дій для повної реєстрації.

Чекаємо за адресою: м. Васильків, вул. Соборна, 105, кабінет №1.

Приходь та реєструйся вже сьогодні!

Tags: , ,

Trackback from your site.

Leave a comment

Закупівлі