ЯК ОТРИМАТИ ДОВІДКУ ПРО ЗАРПЛАТУ, ЯКЩО ДЕРЖАВНИЙ ОРГАН ЛІКВІДОВАНО?

Written on . Posted in Пенсійний фонд

Згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 10.05.2017 за № 750 затверджено Порядок видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад (далі – Порядок), який набрав чинності 21.07.2017 року.

Порядком врегульовано питання видачі органами соціального захисту населення довідок про заробітну плату для призначення пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» за формами, затвердженими постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 № 1-3. Зазначені довідки видаються зокрема особам, у яких останнє місце роботи на посаді державної служби було в органі, який на час призначення пенсії відсутній.

Tags: ,

Trackback from your site.

Leave a comment

ВІДЖЕТ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ