ЯК ОТРИМАТИ ДОВІДКУ ПРО ЗАРПЛАТУ, ЯКЩО ДЕРЖАВНИЙ ОРГАН ЛІКВІДОВАНО?
Згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 10.05.2017 за № 750 затверджено Порядок видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад (далі – Порядок), який набрав чинності 21.07.2017 року.
Порядком врегульовано питання видачі органами соціального захисту населення довідок про заробітну плату для призначення пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» за формами, затвердженими постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 № 1-3. Зазначені довідки видаються зокрема особам, у яких останнє місце роботи на посаді державної служби було в органі, який на час призначення пенсії відсутній.
Tags: де взяти довідку про зарплату, довідка про зарплату
Trackback from your site.